مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: به منظور سرویس دهی بهتر و افزایش سرعت تبادل داده‌ها، دانش آموزان نسخه‌های قدیمی شاد را بروزرسانی کنند. 

دانش آموزان شاد را به روزرسانی کنند 

حسین محمدزاده در گفتگو با قدس خراسان اظهار کرد: از لحاظ آموزشی در محل‌هایی که شرایط آموزش غیر حضوری مناسب نیست معاونان آموزش ابتدایی و متوسطه برای تامین و جبران ساعات آموزشی باید ساعاتی را به عنوان فوق برنامه و جبرانی در نظر بگیرند.


وی افزود: تعداد مناطق به اصطلاح کور که دانش‌آموزان دسترسی به سیستم شاد ندارند خیلی محدود است. هدف ما بهبود کار است و اینکه کمترین مشکل را دانش آموزان از نظر آموزشی داشته باشند.


محمدزاده عنوان کرد: والدین و دانش آموزان اگر مواردی وجود دارد می توانند از طریق سامانه پیام کوتاه ٣٠٠٠٧۴٨۵ با ما در میان بگذارند ما در اولین فرصت این گزارشات را در اختیار مدیر کل قرار می دهیم و اگر تدابیر خاصی وجود داشته باشد طبق مصوبات اداره کل انجام خواهد شد.


مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: تصمیم برای اضافه شدن ساعات آموزشی اگر نیاز باشد اتخاذ می‌شود تا آسیبی به آموزش دانش آموزان وارد نشود. خانواده ها نگران نباشند و آموزش و پرورش تلاش می کند تا از این فضا عبور کنیم و به شرایط حضور در مدارس برگردیم.


وی متذکر شد: از خانواده ها و دانش آموزان خواهشمندیم به منظور سرویس دهی بهتر و افزایش سرعت تبادل داده ها، کلاس‌های مدارس نوبت عصر و دوره متوسطه دوم، منحصرا از ساعت ۱۴ هر روز تشکیل شود و دانش آموزانی که از نسخه های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند جهت عملکرد بهتر و استفاده از سرویس ها، از ساعت ۲۰ امشب نسخه جدید شاد را از آدرس SHAD.IR به روز رسانی کنند.


رئیس فناوری اطلاعات آموزش پرورش هم به خبرنگار قدس خراسان اظهار کرد: شاد در بستر اینترانت است و بر بستر اینترنت نیست و در هر جایی که تلفن همراه آنتن دهی داشته باشد به سیستم شاد دسترسی وجود دارد.


محمد رضا پورمقدم افزود: با رصد استانی که در حال حاضر داریم تمام مدارس فعال هستند و در صورت هر نقصانی به شبکه کشوری ارجاع می شود تا در اسرع وقت مشکل برطرف شود.


وی عنوان کرد: خیلی محدود روستاها اینترنت و آنتن تلفن همراه ندارند و بیشتر روستاهای محروم با توجه به روزرسانی سرورهای شاد این مشکلاتشان برطرف شده است و در سطح استان خراسان با توجه به کشور نقاط فاقد اینترنت بسیار محدود است.


گفتگو: طاهره فجر داودلی


انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.